Παραγγελίες
1. Πώς καταχωρώ την παραγγελία μου ηλεκτρονικά;
Είναι πολύ εύκολο να καταχωρήσετε την παραγγελία σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Αρχικά επιλέγετε το προϊόν το οποίο επιθυμείτε να παραγγείλετε, συμπληρώνετε την ποσότητα και πατάτε «προσθήκη στο καλάθι», μετά συμπληρώνετε και όλα τα υπόλοιπα απαραίτητα στοιχεία και πατάτε συνέχεια για να αποθηκευτεί η παραγγελία σας στο καλάθι. Αφού ολοκληρώσετε την ίδια διαδικασία για κάθε προϊόν που ενδιαφέρεστε, πατάτε επόμενο και μεταφέρεστε στη σελίδα για τη συμπλήρωση των στοιχείων χρέωσης / αποστολής και το είδος παραστατικού. Τέλος επιλέγετε τον τρόπο πληρωμής και ολοκληρώνετε την παραγγελία σας.
2. Θα παραλάβω με email επιβεβαίωση καταχώρησης της παραγγελίας μου;
Θα λάβετε ένα αυτόματο ενημερωτικό email μόλις ολοκληρωθεί η καταχώρησή της παραγγελίας σας. Το email που λαμβάνετε αναφέρει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται να γνωρίζετε σύμφωνα με τον τρόπο πληρωμής της που επιλέξατε. Εάν δε λάβετε το αυτοματοποιημένο μήνυμα υπάρχει περίπτωση να μην έχει ολοκληρωθεί η αποστολή της παραγγελίας σας, ή να βρίσκεται στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία (spam) ή να έχετε δηλώσει λανθασμένο email.
3. Μπορώ να κάνω συμπληρωματική παραγγελία;
Μπορείτε να κάνετε οποιαδήποτε συμπληρωματική παραγγελία έχοντας υπόψη σας ότι θα θεωρείται νέα παραγγελία και θα έχει την αντιμετώπιση και τους όρους νέας παραγγελίας. Οι συμπληρωματικές παραγγελίες θα πρέπει να γίνονται μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.
4. Μπορώ να παραγγείλω στο κατάστημά σας;
Θα χαρούμε να μας επισκεφθείτε στο χώρο μας και να κάνετε τις αγορές σας απ’ ευθείας από το κατάστημά μας επιλέγοντας τα προϊόντα της αρεσκείας σας και πληρώνοντας με μετρητά, χρεωστική ή πιστωτική κάρτα. ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η παραγγελία από το χώρο μας έχει άλλο κόστος, επιβαρύνεται με 10-15% επιπλέον από την τιμή που αναγράφεται στην ιστοσελίδα μας.
5. Ποιοι είναι οι τρόποι παραλαβής της παραγγελίας;
Οι παραγγελίες αποστέλλονται με SPEEDEX courier, είτε εφόσον επιθυμείτε έχετε τη δυνατότητα να παραλάβετε εσείς από το κατάστημά μας στην Ινάχου 172, Άργος (Αργολίδος).
Η επιλογή του τρόπου παραλαβής γίνεται κατά τη διαδικασία check out στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, όπου θα υπάρχει η δυνατόττα επιλογής της παραλαβής των προιόντων σας.
6. Επιβαρύνομαι με ΦΠΑ;
Σε όλα μας τα προϊόντα ο ΦΠΑ συμπεριλαμβάνεται στην αναγραφόμενη τιμή.
Τρόποι Πληρωμής
1. Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;
Οι τρόποι πληρωμής επιλέγονται από εσάς. Για περισσότερες λεπτομέρειες διαβάστε τις παρακάτω πληροφορίες:
Α) Εξόφληση μέσω τραπεζικού λογαριασμού
Για τη δέσμευση των προϊόντων και προετοιμασία της παραγγελίας απαιτείται εξόφληση του συνολικού ποσού εντός 24 ωρών σε έναν από τους ακόλουθους τραπεζικούς λογαριασμούς.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Με την παρέλευση της προθεσμίας, η παραγγελία ακυρώνεται αυτόματα, αποδεσμεύονται οι ποσότητες και σε περίπτωση που θέλετε να προχωρήσετε με την παραγγελία θα πρέπει να την καταχωρήσετε εκ νέου.
ALPHA BANK
Αριθ. Λογαριασμού: 5410 0200 2013 060
IBAN: GR18 0140 5410 5410 0200 2013 060
ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Αριθ. Λογαριασμού: 55 0004 5619 371
IBAN: GR92 0172 5000 0055 0004 5619 371
Β) Εξόφληση μέσω cash card
Γ) Εξόφληση μέσω πιστωτικής κάρτας
Δ) Εξόφληση μέσω Paypal
Αποστολή & Χρόνοι Παράδοσης Παραγγελιών
1. Αποστολές παραγγελιών που περιέχουν προσκλητήρια
Εάν η παραγγελία σας περιέχει προσκλητήρια μόνο, στο καλάθι ενημερώνεστε ότι η αποστολή της παραγγελίας σας θα εκτελεστεί εντός 8-10 εργάσιμων ημερών έπειτα από τη δική σας έγκριση στη μακέτα του κειμένου του προσκλητηρίου και εφόσων έχει γίνει ολική εξόφληση.
2. Ποιοι είναι οι χρόνοι αποστολής με courier;
Η παράδοση της παραγγελίας σας από την ημερομηνία αποστολής της είναι:
1-3 εργάσιμες ημέρες (μέσω speedex ή ELTA Courier αναλόγως των περιοχών)
Προσκλητήρια – Personalized Προϊόντα
1. Μπορώ να ελέγξω το κείμενο πριν την εκτύπωση;
Με την ολοκλήρωση της πληρωμής της παραγγελίας σας, εντός 1-2 εργάσιμων ημερών λαμβάνετε το εικαστικό του προσκλητηρίου σας ηλεκτρονικά. Παρακαλείσθε να απαντήσετε ηλεκτρονικά αναφέροντας τις όποιες αλλαγές, διορθώσεις ή την έγκριση σας στο κείμενο που έχετε λάβει. Η εκτύπωση των προσκλητηρίων γίνεται μόνο κατόπιν δική σας γραπτής έγκρισης μέσω email.
2. Πόσες φορές δικαιούμαι να κάνω αλλαγή στα στοιχεία της μακέτας μου;
Yπάρχει η δυνατότητα δημιουργίας έως και 3 μακετών για αλλαγές στο κείμενο, στα ονόματα, στις διευθύνσεις, κ.λ.π. Η εταιρεία υποχρεούται να χρεώσει διαχειριστικά έξοδα 10,00€ εάν πραγματοποιηθούν επιπλέον μακέτες. Τα λάθη για τα οποία ευθύνεται η εταιρεία μας δεν υπολογίζονται στις 3 μακέτες.
3. Μπορώ να γράψω το δικό μου κείμενο;
Στη φόρμα συμπλήρωσης των στοιχείων της βάπτισης/του γάμου μπορείτε να γράψετε το δικό σας κείμενο στο πεδίο που υπάρχει.
4. Μπορώ να κάνω αλλαγές στα σχέδια των προσκλητηρίων;
Σας αρέσουν τα προσκλητήριά μας και τα περιφερειακά τους αλλά θέλετε κάποιες αλλαγές; Δημιουργήστε τώρα τα δικά σας μοναδικά προϊόντα και φτιάξτε τη βάπτιση ή το πάρτι σας με το θέμα και τα χρώματα που έχετε φανταστεί.
Ο τρόπος είναι απλός! Κάνετε κανονικά την παραγγελία σας προσθέτοντας στο καλάθι σας τον κωδικό που σας άρεσε από τις κατηγορίες Προσκλητήρια. Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, στο πεδίο «Σχόλια» σημειώνετε την αλλαγή που επιθυμείτε. Μόλις παραλάβουμε την παραγγελία σας θα επικοινωνήσουμε αμέσως μαζί σας για να συζητήσουμε το σχέδιο που επιθυμείτε να φτιάξουμε. Φυσικά θα υπάρχει η ανάλογη χρέωση στις μικρές αλλαγές, όπως αλλαγή χρώματος, μετακίνηση ή αφαίρεση κάποιου σχεδίου/εικόνας ή οποιαδήποτε άλλη μικρή προσαρμογή στο αρχικό σχέδιο.
5. Πώς επικοινωνώ μαζί σας σχετικά με τη μακέτα του προσκλητηρίου μου;
Για οποιαδήποτε αλλαγή, διόρθωση, απορία ή ενημέρωση σχετικά με τη μακέτα του προσκλητηρίου, παρακαλείσθε να επικοινωνείτε ηλεκτρονικά μαζί μας αποστέλλοντας email στην ακόλουθη διεύθυνση: info@mydream.gr
6. Ποιος είναι ο χρόνος προετοιμασίας των προσκλητηρίων;
Έπειτα από την εξόφληση της παραγγελίας σας, λαμβάνετε την πρώτη ηλεκτρονική, ψηφιακή μακέτα του προσκλητηρίου σας. Η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να αναμένει τη δική σας γραπτή έγκριση της μακέτας και σε συνέχεια αυτής η εκτύπωση και αποστολή των προσκλητηρίων με courier ή παραλαβή τους από το κατάστημα το αργότερο σε 8-10 εργάσιμες ημέρες.
7. Υπάρχει χρωματική απόκλιση των προϊόντων με αυτά που βλέπω στην ιστοσελίδα;
Τα χρώματα που βλέπετε στην οθόνη σας μπορεί να αποκλίσουν απο τα πραγματικά χρώματα του προϊόντος που θα παραλάβετε. Αυτό εξαρτάται απο τις ρυθμίσεις της οθόνης του υπολογιστή σας. Γι' αυτό θα πρέπει να εκληφθούν ως σημεία αναφοράς.
Επιστροφές & Αλλαγές
1. Μπορώ να αλλάξω τα προϊόντα που έχω ήδη παραλάβει;
Έχετε το δικαίωμα επιστροφής προϊόντων εφόσον μας ενημερώσσετε εντός 24 ωρών από την ημερομηνία παραλαβής με την προϋπόθεση ότι τα προϊόντα θα επιστραφούν στην αρχική του συσκευασία όπως τα παραλάβατε, χωρίς να έχει αποσφραγισθεί ή παραβιαστεί η συσκευασία τους. Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή, του προς αντικατάσταση προϊόντος, θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Απόδειξη Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη την συσκευασία του.
Η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται μέσα σε τρεις (5) έως επτά (7) εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος από την εταιρεία μας. Σε αυτή την περίπτωση το κόστος μεταφοράς του προϊόντος βαρύνει τον πελάτη. Εάν ο πελάτης έχει πληρώσει τα μεταφορικά στην αποστολή του προϊόντος τότε επιβαρύνεται μόνο με το ποσό που αντιστοιχεί στα έξοδα επιστροφής του εφόσον το στείλει με χρέωση του Mydream.gr. Η επιστροφή του αρχικού προϊόντος θα γίνεται με εταιρεία courier την οποία θα επιλέγει η Mydream.gr
Κάποια προϊόντα μας σχεδιάζονται και κατασκευάζονται ειδικά για εσάς, με βάση τις δικές σας επιθυμίες και επιλογές και είμαστε βέβαιοι ότι η ποιότητά τους θα σας ικανοποιήσει απόλυτα. Επομένως, πρέπει να γίνει κατανοητό ότι για τα προϊόντα μας που έχουν κατασκευαστεί ειδικά για εσάς δεν υπάρχει δυνατότητα επιστροφής.
2. Επιστροφή προϊόντος λόγω λάθους της mydream.gr
Σε περίπτωση λανθασμένης αποστολής προϊόντος, η mydream.gr αναλαμβάνει πλήρως την αντικατάσταση και αποστολή του σωστού προϊόντος στον αγοραστή, καλύπτοντας εξ ολοκλήρου το κόστος αποστολής του, με την προϋπόθεση ότι το προϊόν θα επιστραφεί στην αρχική-εργοστασιακή του κατάσταση. Το αίτημα αντικατάστασης θα πρέπει να γίνει σε 24 ώρες από την παραλαβή του λανθασμένου προϊόντος και αφού προηγηθεί επικοινωνία, τηλεφωνική (2751062012) ή μέσω mail (info@mydream.gr), από την μεριά του αγοραστή με την εταιρία. Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή, του προς αντικατάσταση προϊόντος, θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Απόδειξη Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη την συσκευασία του.
Πολιτική ασφαλείας & Προσωπικών Δεδομένων
1. Ποια είναι η πολιτική ασφάλειας των προσωπικών μου δεδομένων;
Η εταιρία «MY DREAM» δεσμεύεται να προστατεύσει τα προσωπικά δεδομένα των πελατών της. Οποιεσδήποτε πληροφορίες και προσωπικά στοιχεία λαμβάνουμε από εσάς χρησιμοποιούνται από την εταιρία μας αποκλειστικά για τις ανάγκες της μεταξύ μας επικοινωνίας και εκτέλεσης της παραγγελίας σας και για κανένα λόγο τα στοιχεία αυτά δεν κοινοποιούνται ή πωλούνται σε τρίτους. Παρακαλούμε διαβάστε τους όρους χρήσης της ιστοσελίδας μας για περισσότερες διευκρινίσεις.
2. Πώς χρησιμοποιεί η εταιρία «My Dream» τα προσωπικά μου στοιχεία;
Όλα τα στοιχεία που συγκεντρώνουμε μέσα από το site της εταιρίας χρησιμοποιούνται αποκλειστικά και μόνο με σκοπό την υποστήριξη, προώθηση και εκτέλεση της παραγγελίας σας και για κανένα άλλο λόγο.
Σχετικά με την εταιρία «My Dream»
1. Υπάρχει κατάστημα που μπορώ να δω από κοντά τα προϊόντα;
Το κατάστημά μας βρίσκεται στην Ινάχου 172, Άργος (Αργολίδος) Τ.Κ. 21231. Εάν επιθυμείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά με το κατάστημα παρακαλώ καλέστε στο 2751062012. Για την πρόσβασή σας στο κατάστημά συμβουλευτείτε το χάρτη στην «Επικοινωνία».
2. Ποιες είναι οι ώρες λειτουργίας του καταστήματος;
Το ωράριο λειτουργίας του καταστήματος έχει ως εξής:
Δευτέρα έως Παρασκευή: 09:00 – 20:00
3. Ποιες είναι οι ώρες λειτουργίας του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών;
Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών βρίσκεται στη διάθεσή σας από Δευτέρα έως και Παρασκευή 10:00 – 16:00. Μπορείτε επίσης να έρθετε σε επαφή μαζί μας συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας που βρίσκεται στην ιστοσελίδα μας. Φροντίζουμε να απαντάμε σε όλα σας τα μηνύματα εντός 48 ωρών.
Επικοινωνία με την εταιρία «My Dream»
1. Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας για γενικές παρατηρήσεις;
Προσπαθούμε διαρκώς να βελτιώνουμε τον τρόπο εξυπηρέτησης των πελατών μας καθώς και να αναβαθμίζουμε το επίπεδο των υπηρεσιών μας. Με χαρά δεχόμαστε τις παρατηρήσεις, επισημάνσεις και απόψεις σας, καλές ή κακές στο email: info@mydream.gr απευθείας συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας της ιστοσελίδας μας.